“Er is iets misgegaan” bij het ZMC. Inloggen bij MijnZMC om afspraken te bekijken en het dossier in te zien lukt niet. Volgens onze lezers sinds gisteravond – donderdag 22 augustus – al niet meer.

Bij het ZMC werd vanmorgen het probleem geconstateerd. Inloggen via DigiD liep vast. Het ziekenhuis laat via de website weten:

“Op dit moment kunt u problemen ondervinden bij het inloggen in Mijn ZMC. Er wordt op dit moment gezocht naar de oorzaak hiervan. Wij adviseren u om het later nog eens te proberen. Heeft het spoed dan kunt u het algemene nummer bellen: 075 650 291.”

Volgens de woordvoerder is de oorzaak nog niet bekend en wordt deze middag hard gewerkt om het probleem op te lossen. Contact is ook via de telefoon mogelijk. Als het probleem is opgelost wordt dat via de website van het ziekenhuis bekend gemaakt.

Door Piet Bakker. Tips: Orkaan-lezers. Bronnen: woordvoerder en website ZMC. Afbeelding: screenshot van tevergeefse inlogpoging.