“Er is iets misgegaan” bij het ZMC. Inloggen bij MijnZMC om afspraken te bekijken en het dossier in te zien lukt niet. Volgens onze lezers sinds gisteravond – donderdag 22 augustus – al niet meer.
Bij het ZMC werd vanmorgen het probleem geconstateerd. Inloggen via DigiD liep vast. Het ziekenhuis laat via de website weten:
“Op dit moment kunt u problemen ondervinden bij het inloggen in Mijn ZMC. Er wordt op dit moment gezocht naar de oorzaak hiervan. Wij adviseren u om het later nog eens te proberen. Heeft het spoed dan kunt u het algemene nummer bellen: 075 650 291.”
Volgens de woordvoerder is de oorzaak nog niet bekend en wordt deze middag hard gewerkt om het probleem op te lossen. Contact is ook via de telefoon mogelijk. Als het probleem is opgelost wordt dat via de website van het ziekenhuis bekend gemaakt.
UPDATE 24 augustus 2024: “Inloggen in Mijn ZMC weer mogelijk” aldus de mededeling op de website van het ZMC.
Door Piet Bakker. Tips: Orkaan-lezers. Bronnen: woordvoerder en website ZMC. Afbeelding: screenshot van tevergeefse inlogpoging.
had dit vanmorgen ook bij t inloggen in mijn dijklander. probleem lijkt nu opgelost.
heb zojuist ingelogd..geen enkel probleem.
Er is al iets aan de hand sinds dinsdag.
Toen meermaal daags geprobeerd, doch helaas - Ik werk met MAC
Woensdag ook niet, tot ik ergens een Windows Computer tegen kwam daarmee ging het wel.
Maar blijft vreemde zaak.
Ik heb het nu net nog weer geprobeerd maar helemaal geen probleem, kwam er gelijk in