‘Wegens personele omstandigheden tijdelijk gesloten’ staat er op het briefje in het raam bij de Bruna op de Dam in Zaandam.
Het trouwe Bruna team verontschuldigt zich voor het ongemak, en wij willen graag weten wat er aan de hand is.
Het 088-nummer op het A4-tje biedt geen uitkomst: wegens een technische storing is het buiten gebruik. Ook op de twee andere 075-nummers wordt er niet opgenomen. De mail wordt (nog) niet beantwoord.
UPDATE: op 24 november kregen we een mailtje van Bruna: “Het filiaal in Zaandam op de Damstraat is weer open.”
Orkaankracht Bas Sommeijer neemt de moeite lijflijk te informeren bij het filiaal aan de Gedempte Gracht, want dat is gelukkig nog wel open. We waren er al bang voor: een van de medewerkers is positief getest voor Corona. De anderen moesten in quarantaine.
Voorlopig kan er even geen post opgehaald worden.
Wij beloven extra boeken te kopen als de zaak weer open mag! Sterkte, trouw team!
Als je corona hebt en je meld je ziek dan weet jouw werkgever toch niet wat je hebt dat is privé
Bij de Hema in Zaandam heerst ook Corona maar daar hoor je ook niemand over.
Ach.....nu ook weer. Iedereen valt gelijk in zijn of haar slachtoffer rol. Dat hebben wij elkaar wel snel geleerd in 9 maanden tijd. Iedereen is maar verplicht verantwoording af te leggen en de ander heeft daar ondertussen geen trek meer in. Gelukkig komt er een feestmaand aan en hoop ik oprecht dat alle sombere kaashoofden kunnen lachen en elkaar met rust kunnen laten met het allemaal beter weten. O ja..medewerkers van Bruna sterkte met alles. En zeg tegen alle depries die weer straks in de winkel komen maar één ding.
U heet gelijk klant. Dat willen ze graag horen. Tot ziens lachbekken.
19 11 2020.
Je komt inderdaad voor joker bij de Bruna/post.nl vestiging aan de Dam te Zaandam.
Waarom voor joker ? Omdat het gesloten blijkt terwijl Bruna-website,vandaag 19 november, het tegendeel beweert met de tekst "Nu geopend".
Een alternatief bezoek aan de vestiging op de Gedempte gracht is nauwelijks een zegen te noemen. Beperking van aantal klanten in de zaak, geen post.nl service en een veel kleiner assortiment.
Echt onverantwoordelijk en zeer onverstandig dat Bruna niet eerlijk verteld wat er aan de hand is. Nu blijven een hoop klanten in ongewis als bovenstaande reactie van Bas Sommeijer niet wordt gelezen. Ik vind dat de manager van deze winkel op zijn of haar verantwoording moet worden gewezen. En Reijer van ‘t Slot neem geen risico en neem contact op met de GGD
Ja precies. Hier in Krommenie was onze juwelier er zo open over dat er drie besmettingen waren bij het personeel en dat dit de reden was dat ze dicht waren. Laat mensen het gewoon weten wat er aan de hand is.
Ach.....nu ook weer. Iedereen valt gelijk in zijn of haar slachtoffer rol. Dat hebben wij elkaar wel snel geleerd in 9 maanden tijd. Iedereen is maar verplicht verantwoording af te leggen en de ander heeft daar ondertussen geen trek meer in. Gelukkig komt er een feestmaand aan en hoop ik oprecht dat alle sombere kaaskophoifden hoofden kunnen lachen en elkaar met rust laten met het allemaal beter weten. O ja..medewerkers van Bruna sterkte met alles. En zeg tegen alle depries die weer in de winkel maar één ding.
U heet gelijk klant. Dat willen ze graag horen. Tot ziens lachbekken.
Waarom vermeldt Bruna niet gewoon dat het om Corona gaat?
Wel zo netjes naar hun klanten toe; ben hier net geweest.
Moet ik me nu laten testen?
Ik heb daarnet gebeld. Gisteren hoorde ik dat ik in de loop van vandaag mijn pakketje bij de Bruna op de Ged. Gracht zou kunnen ophalen. Dit gaat niet gebeuren. De post gaat naar een ander post.nl punt, en post.nl gaat mensen zelf informeren waar ze nu hun pakketje op kunnen halen.
Bedankt Bas voor de info! 👍🏼