“Prestigieuze glossy uitgereikt door Kim de Boer” kopte Rodi gister.

Nu is De Orkaan aardig ingevoerd in glossy-land, maar het blad ‘Noord-Hollandse Zakenmannen’ kennen wij niet. Kim de Boer trouwens ook niet.

Het blijkt een nieuwe glossy en deze is dus nu al prestigieus. Het is gevuld met stoere, krachtige mannen die zaken roepen als:

  • ‘Ik ben een strateeg’
  • ‘Ik ben een eigenwijze lul’
  • ‘Ik wil altijd winnen’
  • ‘Mijn werk is mijn hobby’
  • ‘Luister naar je onderbuik’

Dat is mannelijke, robuuste, klare taal, maar toch doet deze zin uit het Rodi-artikel het ergste vermoeden:

“Nu ook eens de mannen in beeld.” Dát was tijdens de after party de unanieme reactie van de Noord-Hollandse zakenmannen”

Hebben onze nieuwe helden altijd in de schaduw van vrouwen (kinderen? Dieren?) moeten staan? Wij weten het niet, maar, luisterend naar onze onderbuik horen we:

‘De winnaar van dit zakenspektakel is… *tromgeroffel*Rodi!

Want, wil je ook genomineerd worden als Noord-Hollandse Zakenman? En bij de feestelijke uitreiking zijn? En jezelf krachtig terugzien in een prestigieuze glossy? Trek dan je portemonnee!

onderbuik

De gebruikte foto komt van de site van Rodi. Daar staan ook de top-zakenmannen op de foto.

zakenmannen

Het magazine verschijnt 1x per jaar en ligt op ruim 3.000 geselecteerde leestafels in de regio o.a. op alle golfbanen, de betere horecagelegenheden, schoonheidssalons, voetbalclub AZ, huisarts- en tandartspraktijken en notariskantoren. Voor € 1.095 heb je een pagina reclame. Voor de prijzen van een ‘artikel’ moet je bellen met Rodi.