Vanaf 1 oktober 2024 kunnen klanten van autodealer Broekhuis Koog aan de Zaan niet meer terecht in deze vestiging. De gehele vestiging in Koog aan de Zaan gaat namelijk op die datum definitief dicht, zo liet familiebedrijf Broekhuis weten in een brief aan de klanten.
Vanuit hun toekomstvisie heeft Broekhuis het besluit genomen om de vestiging te sluiten. Door de plannen van de gemeente Zaanstad om de op- en afrit van de A8 bij Koog aan de Zaan tussen nu en 3 jaar te laten verdwijnen, wordt de vestiging heel slecht bereikbaar. Daarbij begint het pand te klein te worden, hebben ze geen andere geschikte locatie kunnen vinden en kunnen ze de 22 personeelsleden goed gebruiken in de vestigingen waar ze een personeelstekort hebben. Ook de ontwikkelingen en de netwerkstrategie van Volkswagen hebben meegewogen bij het besluit. Medewerkers van Broekhuis Koog aan de Zaan zijn al per 1 oktober ondergebracht bij de andere vestigingen die in de buurt zitten.
Klanten kunnen in de toekomst terecht bij de Broekhuis vestigingen in Haarlem, Heemskerk, Purmerend en Alkmaar. Wie nu klant is bij Broekhuis Koog aan de Zaan wordt geadviseerd zelf contact op te nemen met de dichtstbijzijnde of best bereikbare vestiging, zodat de onderhoudshistorie niet verloren gaat.
Door: Zoë Neeft/Dorine Kat. Bron: tip van een lezer en medewerker Broekhuis. Foto: Zoë Neeft.
Hoezo allround
BMW,Bentley,Audi,Alfa,Volvo,Honda,Mustang en Nissan
Hauzendorfer Bosch Car Service
Op het buiten terrein stond oa Fiat,Mercedes,Kia,Hyundai,Porsche,Opel Renault
En verder merken die al genoemd zijn
Allround is dat Duss
Dus klanten worden geadviseerd ZELF contact op te nemen met de dichtstbijzijnde of best bereikbare vestiging, zodat de onderhoudshistorie niet verloren gaat?? Ik zou deze graag van Broekhuis netjes digitaal, of per post willen ontvangen, alvorens ik überhaupt een besluit neem om een veel verder gelegen vestiging te bezoeken voor het onderhoud. Het had Broekhuis gesierd om deze historie vanzelfsprekend aan haar vaste klanten aan te bieden.
Ik heb nog niks vernomen vindt dat niet netjes ,dan maar naar een andere BOVAG garage
nou de vakgenoten nog.
Jammer dat we dit als vaste klant via De Orkaan vernemen. Je zou toch verwachten dat een mail met uitleg naar je klantenbestand het minste is wat je kan doen.
Rectificatie : per post kwam er vandaag een keurige uitleg
pand zal wel een sociale functie krijgen , gemeente Zaanstad kennende.
Eerder ben ik hier gaan kijken voor een leaseauto. Ik werd bijna uit de showroom weggekeken. Nu rijd ik sinds 2,5 jaar in een leaseauto geleverd door Broekhuis Purmerend. De onpersoonlijke houding over de levertermijn (lees: communicatie) was voor mij meteen reden om mijn auto elders te laten onderhouden. Ik ben nu tevreden. Deze sluiting zal ik niet missen. Ook niet als andere Broekhuis vestigingen sluiten
iets voor de Aldi of idl , het super markt landschap een beetje
in evenwicht brengen met de AH overheersing .